"" Purple Area: Mitt senaste inköp - vasen Focus

onsdag, oktober 27, 2010

Mitt senaste inköp - vasen Focus

Jag får ganska många mail med frågor om vilka saker jag tycker är snyggast, vilket bord som är det snyggaste eller vilken vas jag tycker bäst om eller vilken fåtölj som är den snyggaste av alla... Alltså frågor om detaljer snarare än hela inredningsstilar eller ren inspiration som jag oftast brukar skriva om. Jag uppskattar frågorna, men det är väldigt svårt att svara, eftersom även om jag har mina favoriter så kanske de inte passar in överallt. För mig är alltid helheten viktigare än detaljerna. Men jag tänkte att jag kan ju alltid visa vad jag själv köper, när jag väl köper något, så här kommer en ny kategori - 'Mitt senaste inköp'. Vilket den här gången är en vas från Design House Stockholm, en ny modell av Focus som är något bulligare än den tidigare. Tyckte den skulle passa bra in på mitt matbord. Bilderna är mina egna.


I get a lot of mail from readers that wants to know which details I like so I will start to show you my latest buy. Under the category 'Mitt senaste inköp'. This time its a vase from Design House Stockholm called Focus. I think it looks good on my dining table. Images of my own.

3 kommentarer:

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Den är riktigt fin och smart. Den står på min önskelista också. Glas och rostfritt i riktigt snygg kombination. / Henrick

Annika sa...

Den vasen är ursnygg! Jag vill också ha. :)

Anonym sa...

Hej Susanne!
Tack för fina bilder.

Magnus Löfgren

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...