"" Purple Area: Ranelid - klart cool

måndag, februari 13, 2012

Ranelid - klart cool

Om någon undrar hur det var på bloggeventet i lördags kan jag berätta att jag numera är en fan av den här mannen. Jag hade en väldigt negativ bild av Björn Ranelid innan jag lyssnat på den här föreläsningen. (Lite fånigt självgod och alltid redo att snacka skit om konkurrenterna). Nu tycker jag att han är oerhört skärpt, tänk att hålla igång tre till fyra parallella historier och i rasande fart skämta och vara fyndig, i över en timme. Han var väldigt ödmjuk med ett beundransvärt engagemang och budskap och dessutom väldigt kul att lyssna på. Vad gör det då att man är lite självgod, kör upp bilen på trottoaren och parkerar mitt framför ingången. Ha, det är väl bara kul. Kör hårt, Ranelid, I like!!


Tusen tack till Emma från Att vara någons fru, som fixade det här otroliga eventet så det blev en supertrevlig eftermiddag och kväll för alla!

Foto skärmdump från DN

4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Jag håller helt med, min bild är helt förändrad- blev nästan lite förtjust över hur mycket kärlek han spred!
Kram

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Och framförallt skriver han ju böcker! En av de bästa är den självbiografiska Till alla människor på jorden och i himlen. Läsning anbefalles :)

Mariette sa...

Tycker mig läsa på många bloggar att de ändrat uppfattning om denne man sen i lördes! Roligt när någon vänder negativa fördomar till positiva!

Kanel & Cayenne sa...

Kul när man blir positivt överraskad! Hejja Ranelid. /Nellie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...