"" Purple Area: Den där trädgårdssoffan...

lördag, september 01, 2012

Den där trädgårdssoffan...

Äntligen är fotograferingen över, så skönt. Det är så klart alltid en hel del man skulle vilja fixa lite mer med men inte hann, men i stora drag tyckte jag det kändes bra.


Kommer ni i håg min trädgårdssoffa som blev så totalt nerbuad för något år sedan. Jodå, det blev en sådan till slut, trots alla protester, och så här blev det. Med lite kuddar så tycker jag den smälter rätt bra in ändå... och gråa kuddar blev det så klart. Vad annars!

Foto Purple Area

... och man behöver inte ta in kuddarna varje gång, utan man drar bara en svart presenning över alltihop på kvällen. Fiffigt som bara den.

3 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Super snyggt, vi går och funderar på en liknande soffa eller att bygga en själv....
Jag gillar ditt trädäck och tycker det ser super fint ut.

Anna

Kanel & Cayenne sa...

Jag är inte heller särskilt förtjust i just dessa typer av utemöbler men jag tycker du ha lyckats att göra det mysigt i alla fall. Kul att du körde på din linje trots att du inte fick bara hejjarrop: :) /Nellie

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Ibland måste det vara praktiskt också ...*ler ....det blev ursnyggt!! och så idén med presening snor jag .....:)


Kram

Pernilla På Piazzan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...