"" Purple Area: Häggkvist inomhus - inget för mig

torsdag, april 09, 2015

Häggkvist inomhus - inget för mig

För någon vecka sedan tog jag in en häggkvist, alltså en riktig, inte Carola. Efter några dagar började den få små ljust gröna blad och även en och annan liten vit blomma. Jättefint, tyckte jag, men sen började jag nysa, hysteriskt. Borde så klart fattat att jag skulle få hösnuva, men tänkte inte på att det även gällde hägg. Så ut åkte den, fortare än kvickt, men så här såg det ut!



Foto Purple Area

3 kommentarer:

Christel sa...

Jag känner igen det där med snuvan.Bor med vackra björkar utanför balkongen som gör att jag nyser konstant. Hade gärna tagit in lite kvistar från dem, men tyvärr. Måste bara fråga vart kan man hitta den fluffiga vita kudden som du har i soffan, som ser ut att ha bollar på sig. Ser ljuvligt mysig ut :-)

Finaste mattan sa...

Får Carola komma nu i stället då...? haha... : )

purple area sa...

Christel, har samma problem, björk utanför sovrumsfönstret. Det är som tur är inte så lång tid. Tror du menar kudden Egg från Ceannis. Se länk: https://www.svenssons.se/mobler/1064-prydnadskuddar/2188-ceannis_kudde_egg/6725-vit.aspx

Finaste mattan, ha ha ja Carola får gärna komma!!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...