"" Purple Area: En bonsai framför ytterdörren

söndag, augusti 23, 2015

En bonsai framför ytterdörren

Den här lilla barrväxten som nästan ser ut som en bonsai köpte jag för minst fem år sedan. Då trodde jag inte den skulle klara vintern ens, men den har stått ute sen dess och är lika fin fortfarande. Det är en Hemlock och visst kan den se lite hängig ut ibland efter vintern, men piggnar nästan alltid till under sommaren. Idag tror jag att det blir en riktigt skön dag ute i trädgården!





































Foto Purple Area

2 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Kul träd, very Japan... : )

purple area sa...

Finaste mattan, vad glad jag blir att du liksom såg det. Jag har alltid vurmat för det japanska och eftersträvar den känslan både i trädgården och inomhus men det är inte alltid jag lyckas :)

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...